Exposició "Les llavors, tresors plens de vida"

Títol de la notícia
Exposició "Les llavors, tresors plens de vida"
Data de la notícia
01/10/2025
Notícia

Una llavor, ben protegida dins un fruit, un cop madura i si es donen les condicions adequades donara lloc a una nova vida. En naixerà una nova planta que farà més fruits i llavors continuant, així, el cicle de la vida. No us sembla impossible que en el petit espai que ocupa una llavor hi hagi tanta força? Us heu aturat mai a pensar quants tipus, mides i colors de llavors hi ha? I de fruits? I perquè són així? Us convidem a veure l’extens recull de fruits i llavors que el Grup Local de Baix Ter ha preparat per aquesta exposició que de ben segur us agradarà.

Es podrà veure a la Capella de Sant Antoni, situada a la plaça de la Vila, de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) dels dies 10 d'octubre al 3 de novembre. L'horari de visita és el següent: 11:00 a 14:00 h i de 16:30 a 20:00 h (dimarts, diumenges i festius tancat).

Inauguració: 10 d’octubre, a les 19:00 h.

Com en les altres ocasions, ens agradaria que l’exposició es pogués veure a altres localitats. Per aquest motiu, oferim la possibilitat de que qualsevol altre grup de l'associació, així com d'altres entitats, la puguin mostrar als seus membres i a la població en general. Si hi esteu interessats, podeu enviar un correu a aquest grup local (baixter@floracatalana.cat).

Us esperem a Torroella!

Grups locals
Grups de treball